• מתיחת פנים וצוואר בשיטת Aptos

    טכנולוגיית APTOS מיושמת בהצלחה על ידי מומחים והיא זכתה לפרסים בינלאומיים

    מתיחת פנים וצוואר בשיטת Aptos

    שיטת חוטי APTOS (ממילה anti ptosis – "נגד פטוזיס") מיועדת למאבק בירידת רקמות רכות של הפנים כתוצאה מפטוזיס הנגרם על ידי כח משיכה ללא התערבות כירורגית.
    פטוזיס הנגרם על ידי כח משיכה הוא תוצאה של שינויי גיל: רקמות רכות "זוחלות" מטה ומאבדות את היכולת להתמודד בכח המשיכה. אחת מסיבות של תופעה בלתי נמנעת זו היא הידרדרות של מבני קולגן במערכת השרירים-אללי שטחית (SMAs). מערכת זו משמשת המסגרת התומכת את צורת הפנים; היא נחלשת עם הגיל. זה מוביל לשינוי במתאר המקרו של הפנים אשר לא ניתן לתיקון על ידי קרמים, עיסוי או מכשירים. הגבות יורדות, הקמטים בצדי האף נעשים עמוקים יותר, קצוות הפה צונחים, הרקמות הרכות של הצוואר זזות לכיוונים שונים… לפעמים תווי וצורת הפנים משתנים מאוד, ורקמות רכות של הלחיים יורדות מתחת לקצה התחתון של הלסת. תופעות אלו ניתנות לתיקון יעיל בשיטת חוטי APTOS.

    להבדיל מחוטי המזו, חוטי APTOS הינם מערכות "חוט-מחט" מורכבות יותר,עם תצורות שונות, המיועדות לאזורים מסוימים של פנים וצוואר. ההבדל הוא בצורת ההכנסה. החוט מוכנס מתחת לעור ללא חתכים, בנקודה אחת, באמצעות המחט, ויוצא בנקודה הנדרשת.

    שיטת APTOS מאפשרת הן לבצע מתיחה והן להזיז את הרקמות הרכות למקום הנכון מבחינה אסתטית. הם מוחזקים במקום הזה על ידי אלמנטים מיוחדים. לחוטי APTOS מהדור השני איתם אני עובד, כגון Thread 2G, Needle 2G, יש חריצי מיקרו אשר תופסים את הרקמות. לחוטי SPRING יש צורת קפיץ. לחוטי Aptos Excellence Visage יש צורה מיוחדת: החריצים ממוקמים אחד מול השני בכיוון הספירלה לאורך כל החוט, מה שמבטיח תפיסה חזקה ביותר של הרקמות. אורכם הגדול של החוטים האלה מאפשר לתפוס את האזורים המרוחקים, במקרה הצורך.

    הטיפול מאפשר לסלק באופן יעיל את השלכותיו של הפטוזיס: למתוח ולשקם את מתאר הפנים, להרים את קצוות הפה שצנחו, להיפתר מקמטי העצב ולמתוח את העור המזדקן של הפנים והצוואר.

    התוצאות הראשונות ניכרות כבר ביום הטיפול: העור נמתח. את אפקט המתיחה המלא ניתן לראות כעבור חודשיים. סביב החוט נוצר קולגן (החלבון העיקרי של העור האחראי לגמישות שלו), בעוד שרקמות פיברוטיות מחזיקות את העור בנוסף במקום הנכון ומאריכות את משך האפקט עד שנתיים בממוצע, בהתאם לגיל המטופל, מצב העור ואזורי התיקון.

    קיים פטנט רשום לצורתם והרכבם של חוטי APTOS.
    חוטי ה- APTOS הנמסים מיוצרים מקפרולק, חומר תפרים אינרטי בטיחותי המסולק מהגוף במלואו במשך 360 יום. החוטים כוללים גם את חומצת החלב המעודדת את התהליכים הטבעיים של יצור קולגן, החלבון העיקרי של העור האחראי לגמישות והיופי שלו. כעבור 1.5-2 חודשים אחרי הטיפול, החוטים מתחילים להיספג. חומצת החלב מגיעה לתאי העור. מומחי חברת APTOS מסבירים שבדרך זו מקבל העור מעין מזותרפיה. אצל כל המטופלים, כעבור 3 שבועות בממוצע ניכרת עליה של טונוס וגמישות של עור הפנים והצוואר.

    הכנסת חוטי APTOS נעשית ללא אשפוז בהרדמה מקומית, ללא כאבים. לרופא מומחה היא לוקחת 30 דקות בממוצע, תלוי בכמות אזורי התיקון וכמות החוטים. הטיפול נעשה ללא חתכים, מתאפיין בטראומטיות נמוכה ואינו דורש תפרים או תחבושות, לא משאיר צלקות ולא דורש שיקום ארוך טווח. מתיחת העור בשיטה זו נותנת תוצאות אמינות, יציבות וארוכות טווח.
    כמו לכל טיפול של רפואה אסתטית, להכנסת החוטים יש התוויות נגד: הריון והנקה, מחלות זיהומיות חריפות, פתולוגיות אונקולוגיות, תהליכים דלקתיים חריפים והפרעות בקרישת הדם.

    החל מ- 1996, טכנולוגיית APTOS מיושמת בהצלחה על ידי מומחים בארצות רבות, והיא זכתה לפרסים בינלאומיים. חוטי APTOS מאושרים לשימוש על ידי ה- FDA ומשרד הבריאות הישראלי.
    החוטים מוחדרים בשיטה אינדיבידואלית המותאמת לצרכי המטופל. הטיפול הינו טיפול חד-פעמי. בדרך כלל, המטופל חוזר לשגרת החיים כבר למחרת.

    טכנולוגיות חוטי ה- APTOS מיועדות לנשים וגברים בגילאים שונים אשר נזקקים לתיקונים הבאים:

    ◂ מתאר לא חלק של רקמות רכות
    ◂ קמטי מצח
    ◂ צניחת גבות
    ◂ שינוי מתאר הפנים
    ◂ צניחה של קצוות השפתיים
    ◂ קפלי Nasolabial

    למידע נוסף על הטיפול השאירו פרטים

    אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף בטלפון: 077-2309938

      הזמנת טיפול

      אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף בטלפון:

      או להשאיר פרטים ולקבוע בקלות פגישת ייעוץ ללא תשלום:

        מתיחת פנים וצוואר בשיטת Aptos - פנים של אישה

        טיפולים נוספים שעשויים לעניין אותך

        לקביעת טיפול ופרטים נוספים >>

        נשמח לעמוד לרשותכם

        השאירו פרטים

          לטיפול דחוף חייגו עכשיו!

          לקביעת טיפול ופרטים נוספים

          נשמח לעמוד לרשותכם

          השאירו פרטים

            לטיפול דחוף חייגו עכשיו!