• פלזמה תרפיה לטיפול בנשירה וצמיחת שיער

    טיפול בפלסמה המועשרת בטסיות לעור של חלק הראש בו קיימים נשירה או דילול השיער

    פלזמה תרפיה לטיפול בנשירת שיער ועידוד צמיחת שיער

    טיפל זה הוא הזרקת פלסמה המועשרת בטסיות לעור של חלק הראש המכוסה בשיער בו קיימים נשירה או דילול השיער.

    טכנולוגיית פלזמה תרפיה משתמשת בפלסמת הדם המועשרת בטסיות. פלסמה היא החלק הנוזלי של דם. היא מכילה חלבונים, מלחים, הורמונים, אנזימים, ויטמינים וחומרים אחרים. פלסמת דם משמשת בהצלחה רבה במשך למעלה מ -30 שנים בתחומים שונים של רפואה: בכירורגיה של פה ולסת לריפוי מהר של פצעים, בכירורגיה אורתופדית וקרדיו-וסקולרית, בדרמטולוגיה לטיפול באקנה ובעיות עור אחרות. התוצאה היא הגלדה מהירה של פצעים וצלקות, שיקום וחידוש פיסיולוגי של התאים. בכל המקרים האלה מדובר בשיטה אחת – אוטופלסמותרפיה, או גירוי של פונקציות ההגנה של הגוף, שיפור חילוף החומרים ברקמות על ידי זריקה תוך שרירית של פלסמת הדם העצמית. פלסמה עצמית או אוטולוגית – פירוש הדבר לא פלסמה של תורם, אלא פלסמה מדם המטופל עצמו. כעת, פלסמה אוטולוגית משמשת ברפואה אסתטית לטיפול בנשירת שיער ועידוד צמיחת השיער.

    לצורך קבלת פלסמה מועשרת בטסיות, אני לוקח כמות קטנה של דם מוריד המפרק של המטופלת. הדם מוכנס לתוך צינורות סטריליים מיוחדים. הצינורות מוכנסים לתוך צנטריפוגה Thermo Scientific. במהלך העיבוד בצנטריפוגה של דם מתרחשת הפרדה לשלוש פרקציות: פלסמה דלה בטסיות, פלסמה עשירה בטסיות ותאי דם אדומים. לצורך הטיפול, משתמשים בפלסמה עשירה בטסיות דם אשר מעודדת תהליכים ביולוגיים. ריכוז הטסיות הוא פי 4-5 פעמים גבוה יותר מאשר הריכוז בדגימת הדם מהחולה.

    טסיות הינן תאים ייחודיים. הן אחראיות לא רק לקרישת דם, אלא גם לשחזור הרקמות והתחדשות העור. הן מכילות מולקולות הממריצות את תהליך חידוש הרקמות במקרים של הכחדת פעילות תאים. טסיות מפרישות חלבונים מיוחדים (גורמי גדילה) האחראים לגדילתם של זקיקי השיער: גורם גדילה מטסיות (PDGF), גורם גדילה הפיך בטא (TGF-b), גורם גדילה של אנדותל כלי דם (VEGF), גורם גדילה אפידרמלי (EGF), גורם גדילה של פיברובלסטים 2 (FGF 2) וגורם גדילה דמוי אינסולין (IGF). לאחר הזרקה לחלק הראש המכוסה בשיער, גורמי הגדילה האלה הנכללים בפלסמה מעודדים את התהליך הטבעי של התחדשות זקיקי השיער, מה שגורם לצמיחת שיער ושיפור המבנה שלו.

    התוויה לטיפול (מתאים הן לנשים והן לגברים):

    ◂ נשירה מוגברת ודילול השיער
    ​◂ הידרדרות במבנה השיער (שבירות, דלילה, יובש, צמיחה איטית)
    ​◂ התקרחות אנדרוגנטית
    ​◂ יובש או שמנוניות מוגברים של הקרקפת, קשקשים, גרד
    ​◂ טיפול תומך לאחר השתלת שיער

    התוויות נגד: תסמונת חוסר תפקוד טסיות, מחלות אונקולוגיות, זיהומים חריפים וכרוניים, טיפול בנוגדי קרישה, יתר לחץ דם לא מאוזן, אי-ספיקת הלב והפרעות קצב הלב, הריון והנקה.
    יתרונות השיטה:
    ◂ פולשנות נמוכה, ללא התערבות ניתוחית
    ◂ בטיחותית, ללא תופעות לוואי
    ◂ 100% טבעית, ללא שימוש בחומרים זרים כלשהם
    ​◂ משפרת את בריאותו הכללית של השיער: הוא נהיה חזק ועבה יותר, רך ומבריק

    טיפול פלזמה תרפיה נעשה ללא אשפוז ולוקח 30 דקות בממוצע. כמות הטיפולים נקבעת באופן אינדיבידואלי, לאחר הערכת אינטנסיביות של נשירת השיער ושל גורמים חשובים אחרים.

    למידע נוסף על הטיפול השאירו פרטים

    אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף בטלפון: 077-2309938

      הזמנת טיפול

      אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף בטלפון:

      או להשאיר פרטים ולקבוע בקלות פגישת ייעוץ ללא תשלום:

        טיפולים נוספים שעשויים לעניין אותך

        לקביעת טיפול ופרטים נוספים >>

        נשמח לעמוד לרשותכם

        השאירו פרטים

          לטיפול דחוף חייגו עכשיו!

          לקביעת טיפול ופרטים נוספים

          נשמח לעמוד לרשותכם

          השאירו פרטים

            לטיפול דחוף חייגו עכשיו!