• טיפול הצערה תאית

    אחת משיטות האנטי-אייג'ינג היעילות ביותר של הרפואה האסתטית

    הצערת הפנים והצוואר בשיטה פלזמה בוסטר

    משיטות האנטי-אייג'ינג היעילות ביותר של הרפואה האסתטית

    אחת משיטות האנטי-אייג'ינג היעילות ביותר של הרפואה האסתטית – הצערת הפנים והצוואר בשיטה פלזמה בוסטר, היא טיפול פלזמה תרפיה, או במילים אחרות הצערה תאית על ידי פלסמה עצמית מועשרת בטסיות. פלסמה היא החלק הנוזלי של הדם המכיל חלבונים, מלחים, הורמונים, אנזימים וויטמינים. פלסמת דם משמשת בהצלחה רבה במשך למעלה מ -30 שנים בתחומים שונים של רפואה: בכירורגיה של פה ולסת לריפוי מהר של פצעים, בכירורגיה אורתופדית וקרדיו-וסקולרית, בדרמטולוגיה לטיפול באקנה ובעיות עור אחרות. בכל המקרים האלה מדובר בשיטה אחת – אוטוהמותרפיה, או גירוי של פונקציות הגנה של הגוף, שיפור חילוף החומרים ברקמות על ידי זריקה תוך שרירית של פלסמת הדם העצמית. פלסמה עצמית או אוטולוגית – פירוש הדבר לא פלסמה של תורם, אלא פלסמה מדם המטופל עצמו.

    שימוש בפלסמה להצערת העור ותיקון שינויי גיל הנקראת הצערת תאים עצמית (Autologous Cell Rejuvenation) הוא תחום שמתפתח מהר מאוד.

    להלן תיאור מפורט של טיפול פלזמה תרפיה בשילוב עם בוסטר – תכשיר שמכיל חומצה היאלורונית עם קומפלקס החייאה ביולוגי לדחיפה התחדשות נוספת. הטיפול מתאפיין בפולשניות נמוכה ונעשה ללא אשפוז.

    טיפול הצערה תאית – צעד 1

    צעד 1. לצורך קבלת פלסמה מועשרת בטסיות, אני לוקח דם מהוריד של המטופלת בכמות קטנה של 20 מ"ל.

    צעד 2. הדם מוכנס לתוך צינורות סטריליים מיוחדים. הצינורות מוכנסים לתוך צנטריפוגה Thermo Scientific. במהלך העיבוד בצנטריפוגה של דם מתרחשת הפרדה לשלוש פרקציות: פלסמה דלה בטסיות, פלסמה עשירה בטסיות ותאי דם אדומים. לצורך הטיפול, משתמשים בפלסמה עשירה בטסיות הדם אשר מעודדת תהליכים ביולוגיים. ריכוז הטסיות הוא 4-5 פעמים גבוה יותר מאשר הריכוז בדגימת הדם מהחולה.

    טיפול הצערה תאית – צעד 2

    טסיות הינן תאים ייחודיים. הן אחראיות לא רק לקרישת דם, אלא גם לשחזור הרקמות והתחדשות העור. הן מכילות מולקולות הממריצות את תהליך החידוש הרקמות במקרים של ירידה בפעילות התאים. בנוסף, טסיות מפרישות חלבונים מיוחדים (גורמי גדילה) ומושכות את תאי הגזע לאזור הפגוע. גורמי גדילה הופכים את תאי הגזע האלה לתוך פיברובלסטים – תאים המייצרים קולגן ואלסטין המהווים מטריקס של עור צעיר ובריא.


    כמו כן, מתרחש תהליך חשוב נוסף – הפעלת תאים מיוחדים (מקרופאגים) אשר משתתפים בהשמדת עודפי מלנין – פיגמנט היוצר כתמים כהים על פני העור. כתוצאה מכך, צבע העור נעשה אחיד ובהיר יותר.
    תהליך קבלת הפלסמה הוא תהליך סטרילי ואוטומטיאשר לוקח בערך 15 דקות.

    טיפול הצערה תאית – צעד 3

    צעד 3. לפלסמה מוסיפים את הבוסטר. התכשיר מכיל חומצה היאלורונית נקיה עם ריכוז גבוה וקומפלקס החייאה ביולוגית בעל אפקט מתיחה. הקומפלקס מכיל חומצות אמינו, פוליפנולים ונוגדי חמצון. התכשיר מיועד להתחדשות של דרמה. משתמשים בו הן בטיפולים בודדים והן בטיפולים משולבים, כולל פלזמה תרפיה. בדרך זו, אנו מקבלים תערובת אידאלית להרצת תהליכים עיקריים של התחדשות העור.

    צעד 4. התערובת מוחדרת מתחת לעור באמצעות מחט דקה – קודם לאזור הפנים, ולאחר מכן לאזור הצוואר. הטיפול אינו כרוך בכאב. במקרה הצורך, ניתן לעשות הרדמה מקומית.

    כפי שניתן לראות מהתמונות, אין חבלות או תופעות לוואי אחרים. אמנם, כמו בכל זריקה, יכולות להופיע המטומות קטנות, אבל לא בהכרח.

    הטיפול מעודד תהליכי התחדשות מואצת. טסיות מופעלות יחד עם פיברין בונים בעור מסגרת מרשתות פיברין ביואקטיבי (זהו ההבדל העקרוני של פלסמה ביואקטיבית מג'לים סינתטיים המשמשים למילוי קמטים). מסגרת זו מתמלאת עם הזמן בסיבי קולגן חדשים, מטריקס בין-תאי וכלי דם חדשים. תהליך זה מוביל להצערה טבעית נראית לעין: ​הקמטים מחליקים בהדרגה, העור נעשה רך וגמיש יותר, הטונוס שלו עולה, והפנים נעשות בהירות יותר. התוצאות הראשונות ניכרות בדרך כלל כבר אחרי שבועיים. קיים גם אפקט מידי: מיד אחרי הטיפול העור נראה פחות עייף, והפנים מתרעננות.

    למידע נוסף על הטיפול השאירו פרטים

    אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף בטלפון: 077-2309938

      הזמנת טיפול

      אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף בטלפון:

      או להשאיר פרטים ולקבוע בקלות פגישת ייעוץ ללא תשלום:

        טיפולים נוספים שעשויים לעניין אותך

        לקביעת טיפול ופרטים נוספים >>

        נשמח לעמוד לרשותכם

        השאירו פרטים

          לטיפול דחוף חייגו עכשיו!

          לקביעת טיפול ופרטים נוספים

          נשמח לעמוד לרשותכם

          השאירו פרטים

            לטיפול דחוף חייגו עכשיו!