,

טיפול בנשירת שיער

נשירת שיער יכולה להתחיל בגילאים שונים והגורמים אשר יכולים להשפיע על תחילת הנשירה יהיו: מתח, היריון, גנטיקה, גיל, אנמיה, נטילת תרופות, מחלות ועוד. הפרידה מהשיער יכולה להיות איטית מאד, כשמספר שערות מתחילות להופיע על הכרית בבוקר או על המברשת והיא יכולה להיות אינטנסיבית ומפתיעה.

הנשירה של השיער משפיעה לא רק על המראה אלא גם על הביטחון העצמי וחשוב לציין כי היא מאפיינת גברים ונשים. כיוון שכך, פותחו לאורך השנים טיפולים אשר יכולים לעודד את הצמיחה של השיער ולטפל בנשירה.

טיפול פלזמה תרפיה לנשירה

טיפולי פלזמה תרפיה דורשים שימוש בפלסמת דם מועשרת טסיות. לאורך עשרות שנים משמשת הפלסמה לטיפולים באזורים פגועים כאשר היא מעודדת את ההחלמה של האזור ושיקומו על ידי הגוף עצמו. הפלסמה אינה נלקחת מתורם אלא מהמטופל עצמו ולכן היא תמיד מתאימה לו. בשנים האחרונות טיפול זה מיושם גם לצורך טיפול בנשירת שיער.

טיפול בנשירת שיער כולל נטילת כמות דם קטנה מהמפרק ולאחר מכן הדם מועבר בתוך צינורות סטריליים המיועדים במיוחד לכך ואלו מוכנסים לתוך צנטריפוגה המפרידה את הדם לשלוש: פלסמה דלה בטסיות, פלסמה עשירה בטסיות ותאי דם אדומים. בסיום התהליך מזריקים בחזרה את הטסיות לאזור בו אין שיער יותר.

באילו מקרים אפשר ליישם את הטיפול?

את הטיפול אפשר ליישם במקרה של נשירה מוגברת, כאשר השיער דליל אך עוד לא נראית קרחת של ממש. הטיפול מתאים כאשר השיער יבש, דליל ואינו צומח כמו בעבר ולכן יש צורך לעודד את הצמיחה שלו. עוד, במקרים של יובש, שמנוניות, קשקשים וגרד, הטיפול יעיל מאד וכן הוא יעיל להתקרחות.

ישנם מקרים שבהם אי אפשר לבצע את הטיפול והם יהיו קשורים במחלות וקשיים פיזיים כמו במקרה של מחלות אונקולוגיות, זיהומים חמורים, אי ספיקת לב, יתר לחץ דם ועוד. הדרך הטובה ביותר לדעת אם הטיפול מתאים עבורך או לא, היא ליצור קשר, לקבוע פגישה ולבחון יחדיו את המקרה שלך.

עוד על טיפול בנשירת שיער

טיפול בנשירת שיער מסייע למקרים של נשירת שיער והוא למעשה מעודד את הגוף עצמו לפעול ולחזור לתפקוד תקין כפי שעשה בעבר. הטיפול נחשב לבטוח ביותר אצל מטופלים אשר אין להם כל התוויה רפואית להימנע ממנו ובתנאי שהוא מתבצע בתנאים הטובים ביותר ואצל רופא שהתמחה בתחום. כדי ליהנות ממראה של שיער עשיר אין צורך באשפוז והטיפול עצמו אורך כחצי שעה בלבד ולאחריה אפשר לחזור לשגרת היום יום.

במרפאתו של ד"ר א.שטרנהרץ, קליניקה לרפואה אסתטית, מתבצעים מגוון טיפולי אסתטיקה, בשיטות מתקדמות וביניהם גם טיפול בנשירת שיער. המקום מקפיד על סטריליות, מגוון רחב של טיפולים, שימוש בחומרים אשר מאושרים על ידי משרד הבריאות וכן מעניקים ייעוץ מקדים ללא כל עלות וללא התחייבות. זה הזמן לקבוע פגישה על ידי השארת פרטיך באתר או התקשרות ישירה לקליניקה בטלפון >> 077-2309938