,

מתיחת פנים ללא ניתוח

מתיחת פנים בשיטת חוטי מזו - סנטר עם סימונים

תמיד חלמת לעבור מתיחת פנים אך המחשבה על ניתוח תמיד הפחידה אותך? היום ישנם טיפולים אשר יכולים לתת לך מענה. אם בעבר הדרך היחידה ליהנות משינוי הייתה לעבור תחת סכין המנתחים, עתה יש באפשרותך לעבור טיפול, ליהנות ממראה צעיר ורענן וכל זאת בתחושה בטוחה לחלוטין.

לפנייך מספר גישות לעבור מתיחת פנים ללא ניתוח

טיפול בחוטי מזו

חוטי מזו משמשים בשנים האחרונות כטיפול מתיחת פנים ללא ניתוח. לצורך ביצוע הטיפול משתמשים במחטי פולידיוקסאן אשר משמשים את הרפואה כבר שני עשורים. החוטים דקיקות ויכולות להיות מוכנסות אל העור גם לאחר הרדמה מקומית. ההחלטה כיצד לשלב את החוטים תלויה במצב הפנים ובדרישות שלך. כדי ליהנות מהתוצאות הרצויות לרוב מספיק טיפול אחד באורך של כעשרים דקות. לאחר כשלושה שבועות החוטים נמסים והתוצאה נשארת כשנתיים לאחר הטיפול.

מתיחת פנים וצוואר בשיטת Aptos

שיטה זו דומה מאד לטיפול חוטי מזו, אך החוטים שונים, הם כוללים חומצות חלב המעודדות את הגוף לייצר בכוחות עצמו עוד קולגן אשר אחראי להעניק לעור את הגמישות שלו. הטיפול עצמו אינו ניתוחי, הוא יתבצע בהרדמה מקומית בלבד והוא מתאים לטיפול ברקמות הרכות של העור.

טיפולי הצערה תאית

טיפול זה משתמש בשני חומרים, פלזמה תרפיה ו – HYALIFT והם מוכנסים בעזרת עירוי אל הגוף. כדי להזריק את החומר משתמשים בפלזמה עצמית ואותה משלבים בחומר בשם HYALIFT. תהליך זה נעשה על ידי רופא מומחה, הוא דורש נטילת מעט דם בכמות של 20 מ"ל בלבד ולאחר מכן הדם עובר לצנטריפוגה, הוספת החומר ולבסוף מתבצעת החדרה של החומר לאזור הצוואר והפנים. התוצאה היא התחדשות העור, החלקה של הקמטים ועור רך וגמיש.

תיקון והחלקת קמטי הבעה

קמטים בצדי העיניים, הפה, בין הפה לאף ובין הגבות, יכולים לגרום לפנים להיראות מבוגרות יותר מגילך האמתי. כמו כן, הם אינם מחמיאים ואין זה משנה באיזה גיל הם מתחילים להופיע. טיפול של תיקון והחלקת קמטי ההבעה מתבצע דרך הזרקת חומר בשם בוטוליניום טוקסין אל האזור המטופל והוא נותן מענה ראוי למתיחת פנים ללא ניתוח ומעניק תוצאות נפלאות ופנים צעירות ורעננות.

הטיפול המתאים עבורך

בחירת הטיפול הנכון עבורך תתקבל בדרך כלל במשותף עם הרופא המטפל. הרופא יבקש לדעת מהי המטרה שלך, יבחן את עור פנייך, יבצע תשאול הנוגע למצבך הרפואי ובהתאם ייתן את המלצותיו. המשימה שלך היא לשאול שאלות, להביע חששות אם אלו קיימים ולשתף את הרופא בכל דבר שיכול להיות רלוונטי.

המרפאה של ד"ר א.שטרנהרץ מתמחה בתחום הרפואה האסתטית ומזמינה אותך להשאיר את פרטייך באתר או פשוט ליצור קשר טלפוני. עומדות לפניך שלל שיטות להצערת עור הפנים ומתיחת פנים ללא ניתוח והצעד הראשון לקבלת המראה המושלם היא ליצור קשר כבר עכשיו.

נשמח לסייע לכם >> 077-2309938

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *