,

מתיחת פנים עם חוטי מזו ומתיחה בשיטת Aptos

מתיחת פנים וצוואר בשיטת Aptos - פנים של אישה

מתיחת פנים

לאורך השנים עור גופנו הופך להיות פחות גמיש, הוא מאבד מהנפח שלו והמראה הצעיר מתחלף במראה בוגר. תוחלת השנים אשר הולכת ועולה, מעלה את הרצון הטבעי להישאר עם המראה הצעיר ובצדק. היום ישנם טיפולי מתיחת פנים אשר מעניקים תוצאות מעולות וכל זאת בלי לעבור ניתוח, ללא תקופת החלמה ואף ללא הרדמה.

מתיחת פנים עם חוטי מזו

חוטי מזו הם חוטים של פולידיוקסאן אשר משמשים את עולם הניתוחים כבר מעל שני עשורים. בעולם האסתטיקה נעשה שימוש בחוטים אלו כדי ליצור מתיחה של הפנים בעזרת חוטים עדינים. שיטת מתיחת פנים זו נחשבת עדיין לחדשנית וזאת למרות שישנן כבר הוכחות רבות להצלחתה. בתהליך, הרופא מחדיר את החוט לפנים ויוצר קווים, ספירלות ושילובים שונים במטרה להרים את עור הפנים ולהעלים את הקמטים.

החוט עצמו דקיק והעובי שלו קטן מעובי של שערה. טיפול מתיחת פנים זה מתבצע ללא הרדמה אלא אם הרופא מתבקש לכך וגם זו יכולה להתבצע בעזרת משחות אלחוש. הטיפול עצמו אורך כעשרים דקות לכל אזור ולאחריו אין תחושה של חוטים בתוך הפנים. גם החוטים עצמם נמסים ומתפרקים בגוף תוך 18-20 יום.

מתיחה בשיטת Aptos

חוטי Aptos משמשים בטיפולים שבהם המטרה היא להרים את הרקמות הרכות של הפנים וכל זאת ללא צורך בניתוח וחיתוך. שלא כמו חוטי מזו, חוטים אלו מאפשרים לרופא ליצור צורות מגוונות יותר והם יתאימו להרמת אזורים בפנים ובצוואר. בשיטה זו החוט מוחדר אל מתחת לעור מנקודה אחת והרופא יוציא אותו בנקודה הנדרשת.

בעזרת חוטים אלו אפשר לבצע מתיחת פנים ללא כל ניתוח, ללא הרדמה והתוצאות נראות מיד על עור הפנים, אך עם זאת יתייצבו במשך כחודשיים לאחר הטיפול.

אין כל צורך בתקופת התאוששות

היום אין כל צורך לעבור הליך מתיש וכואב של מתיחת פנים. בעזרת השיטות החדשניות והחומרים שמשמשים את הרפואה מזה שנים רבות, באפשרותך ליהנות מתוצאות מרשימות תוך זמן קצר, בלי לחשוב בכלל על הרדמה, חיתוך והחלמה. לרוב, טיפול אחד יספיק כדי להגיע אל התוצאה הרצויה לך ועם זאת תמיד חשוב לבצע תיאום ציפיות עם הרופא, לשאול את כל השאלות שיש לך לפני הטיפול וכן חשוב לדעת כי המרפאה עומדת לרשותך לשאלות גם לאחר הטיפול.

החוטים אשר משמשים לטיפול נספגים באופן טבעי בגוף אשר מזהה אותם כחומר ידידותי ולאחר מכן הם מושלכים ככל פסולת אחרת מגופך. התוצאה של המתיחה תישאר למשך כשנתיים לאחר הטיפול ולאחר מכן אפשר יהיה לחזור לטיפול נוסף, אשר יתבצע בהתאם לשינויים שגופך יעבור ובהתאם לציפיות שייתכן שישתנו אצלך.

נשמח לעמוד לרשותך

ד"ר א. שטרנהרץ – קליניקה לרפואה אסתטית מבצע טיפולי אסתטיקה ומתיחת פנים. כדי ליהנות ממראה צעיר, זה הזמן ליצור עמנו קשר או להשאיר את פרטייך באתר ולשמוע עוד על הטיפול וכיצד נוכל לענות על ציפיותייך.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *