,

טיפול בחוטי APTOS – לנצח את הטבע ולהישאר יפות לנצח

אחת המלחמות הקשות ביותר בחיינו היא נגד הטבע ונגד הגיל הטבעי שלנו. למה אנחנו אומרים קשות ולא בלתי אפשריות? כי מסתבר שגם את הטבע וגם את הגיל הטבעי אפשר לנצח והכל תלוי ברצון שלנו – ועד כמה אנחנו מוכנות להשקיע כדי להיות יפות וצעירות לנצח.

טיפול בחוטי APTOS הוא טיפול חדשני ומתקדם אשר מטרתו היא להילחם ברקמות רכות של הפנים שפשוט צונחות למטה בעקבות כוח המשיכה, מה שנגרם בעיקר בגלל הגיל שלנו. חשוב להדגיש שמדובר בטיפול שאינו כירורגי וגם אם הנך מעט חוששת מטיפולים כאלו ואחרים זה בהחלט לא אחד הטיפולים שאת צריכה לחשוש מהם.

להסתכל למציאות בעיניים ולעשות את הצעד הנכון

מערכת השרירים בפנים נחלשת עם הגיל, למעשה בשלב מסוים בחיינו ובגיל מסוים בחיינו ישנה הידרדרות במערכת השרירים בפנים מה שגורם לעור הפנים להיראות נפול כאשר הרקמות הרכות מאבדות את כוחן להתמודד עם כל המשיכה. ההידרדרות הזו אינה מסוכנת מבחינה רפואית אבל היא פשוט לא נראית טוב וזה בעיקר מוביל לשינוי במתאר במקרו של הפנים, כלומר המראה הכללי של הפנים שלנו פשוט משתנה והופך להיות מבוגר יותר. על מנת לטפל בתופעה הזו צריך לקבל החלטה אמיצה ובהחלט אפשר לומר שטיפולים כמו טיפול בחוטי APTOS זו החלטה אמיצה ונכונה שיכולה לעשות עבורכם את ההבדל העצום והמשמעותי.

קרמים? עיסויים? מכשירים? טיפול בחוטי APTOS  זו הדרך היחידה

אז נכון, רובנו לא רוצות לרוץ מיד לפתרון של טיפול משמעותי יותר אבל לפעמים באמת שכבר אין ברירה. אם את מרגישה שהרקמות בפנים כבר לא עומדות בעומס וכבר לא מצליחות להחזיק את עצמן כמו פעם הגיע הזמן לשינוי וכאשר מדברים על שינוי הוא חייב להיות משמעותי מאוד. אפילו שימוש קבוע בקרמים יקרים, עיסויים שמבזבזים הרבה זמן ומכשירים כאלו ואחרים לא יביאו לך את התוצאות כמו של הטיפול בחוטי APTOS. הטבע חזק יותר מכולנו בסופו של דבר, על מנת לנצח אותו בכל זאת עלינו לעשות צעד ברור וחד משמעי ופלסטרים קטנים כמו קרמים או עיסויים לא יעשו את העבודה ורק יעכבו אותך בדרך למאה המנצח שאת מעוניינת בו.

לראות את השינוי כבר מהיום הראשון

טיפול בחוטי APTOS נראה כבר מהיום הראשון שכן העור נראה מתוח יותר וצעיר יותר. כן חשוב להדגיש שאת המתיחה המלאה ניתן יהיה לראות לאחר כחודשיים כאשר לאחר כשנתיים ייתכן ויהיה צורך לחזק שוב את המתיחה וזאת בהתאם לגיל של המטפלת. הטיפול למעשה מותח ומשקם את מתאר הפנים, ניתן להרים את קצוות הפה, להפטר מקמטי החשיבה והעצב ולמתוח באופן משמעותי את העור של הפנים התחתונות והצוואר.

להיות יפה וצעירה גם בגיל מבוגר זו כבר ממש לא משימה בלתי אפשרית, מדובר במציאות של אלפי נשים בישראל ומיליוני נשים בעולם. בעזרת טיפול בחוטי APTOS גם אתן יכולות להיות חלק מהנשים האלו.

נשמח לעמוד לרשותך

בקליניקה של ד"ר א. שטרנהרץ, קליניקה לרפואה אסתטית, אנו מבצעים מגוון טיפולי אסתטיקה ופיסול פנים במקצועיות ותוך הקפדה על יחס אישי – ומזמינים אותך ליצור קשר, לקבוע פגישה, לשאול שאלות ולבחור את אופן הטיפול המתאים ביותר עבורך. לפרטים נוספים, זה הזמן להתקשר או להשאיר את פרטייך כאן באתר.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *