,

מתיחת פנים מחירים ושיקולים נוספים

איך ניתן להשיג עבור מתיחת פנים מחירים אטרקטיביים? אילו שיטות חדשניות קיימות בתחום מתיחת פנים? כשמדובר במתיחת פנים מחירים מהווים שיקול, אולם היכן המקום הבטוח והמקצועי לבצע את ההליך?

זה קורה פתאום ביום אחד. מבט אחד במראה מגלה לך שהפנים כבר לא מה שהיו קודם. משהו במוצקות שלהם שונה, קמטים וקמטוטים מתחילים להופיע בצדי האף, קצוות הפה ובמצח. פתאום, כל הצצה במראה קצת מלחיצה אותך. אבל, האם אין לך בעיה להתאשפז ולעבור ניתוח פולשני כשהשיטות החדשות מראות תוצאות מדהימות ללא כל צורך בניתוח ואשפוז ובהרדמה מקומית בלבד כשניתן להשיג עבור מתיחת פנים מחירים משתלמים – לצד תוצאות מושלמות.

בכל הנוגע להליך מתיחת פנים מחירים הם לא מכשול

הפנים שלך הן כרטיס הביקור שלך. בכל מקום מביטים בך היישר בפנים. אם יש לך הרגשה כי הפנים נפולות, יש לך ירידה בטונוס העור או הרגשת שינוי במתאר הפנים, אם מתחילים להופיע אצלך קמטים בצדי האף או ירידה של קצוות הפה, אין לך מה להרגיש רע.

מדובר בתהליך טבעי ובכל זאת, על מנת לשמור על בטחון עצמי גבוה והרגשה טובה הן מבפנים והן מבחוץ ניתן כיום לטפל בהצלחה וללא אשפוז במתאר הפנים, להעלים קמטים ולהביא להצערת מראה הפנים והעור ואפילו, לא חייבים לשלם הון עבור ההליך וניתן לקבל עבור הליך מתיחת פנים מחירים משתלמים.

מתיחת פנים – לא מה שחשבת

בעבר, כדי לעבור מתיחת פנים, היה צורך באשפוז ממושך והליך החלמה ארוך ומתיש. שיטות מתיחת הפנים החדשניות כיום, מאפשרות לעבור מתיחת פנים בקלות, ללא צורך באשפוז ובהרדמה מקומית בלבד:

מתיחת פנים עם חוטי מזו

חוטי מזו הם שלב חדש בהתפתחותן של שיטות לא פולשניות לחיזוק רקמות רכות ולתיקון מתאר הפנים. החוטים המכוסים חומצה פוליגליקולית, מוכנסים לתוך מחטי הזרקה בעלות אורך שונה. ההליך מתבצע ללא צורך בחיתוך כשהמחט מוחדרת לעור. ההליך מתבצע בהרדמה מקומית בלבד על ידי אלחוש המקום. החוט המוחדר אינו ניתן למישוש ואינו מורגש כלל. לאחר 18-20 ימים, נמסים החוטים כשבאזור אליו הוחדרו נוצר קולגן חדש המחליק את העור ותומך ברקמות הרכות. האפקט ממשיך להצטבר עם הזמן והתוצאה נשמרת היטב לשנתיים ויותר.

מתיחת פנים עם חוטי APTOS

המילה APTOS  לקוחה מהמושג ANTI PTOSIS  נגד פטוזיס הנגרם על ידי כוח המשיכה כתוצאה משינויי הגיל. הרקמות הרכות "זוחלות" מטה ומאבדות את יכולתן להתמודד עם כוח המשיכה. מבני הקולגן במערכת השרירים נחלשים וגורמים למראה פנים נפול.

שיטת ה-APTOS להבדיל מחוטי המזו היא מערכת מורכבת יותר של חוט ומחט עם תצורות שונות המיועדות לאזורים מסוימים של הפנים והצוואר כשהמחט מוחדרת במקום אחד בפנים ויוצאת באחר. השיטה מאפשרת מתיחה והזזה של רקמות רכות למקום הנכון אסתטית. הטיפול מאפשר סילוק יעיל של השלכות הפטוזיס, מתיחה ושיקום מתאר הפנים, הרמת קצוות הפה הצונחות, יישור קמטים ומתיחת עור מזדקן של פנים וצוואר. שיפור ניכר נראה כבר ביום הטיפול ואפקט מלא ניכר לאחר חודשיים.

להשיג עבור מתיחת פנים מחירים משתלמים – וגם לקבל טיפול מקצועי

מתיחת פנים היא עניין למומחים ולכן, מומלץ לפנות אל הקליניקה המקצועית שלנו, המתמחה ברפואה אסתטית ובה רופא מקצועי ומומחה בתחום. כל הטיפולים בקליניקה מאושרים על ידי משרד הבריאות בישראל ואף על ידי הFDA- האמריקאי.

ד" אלכסנדר שטרנהרץ קליניקה שכולה יופי

מתיחת פנים היא עניין למומחים. ד"ר אלכסנדר שטרנהרץ הוא מומחה לרפואה אסתטית ואנטי אייג'ינג אשר השתלם רבות בארץ ובעולם בנושא. בקליניקה הממוקמת במגדלי התאומים ברמת גן, הוא מטפל באלפי לקוחות מרוצים בשיטות לא ניתוחיות של הצערה ותיקון שינויי גיל בעזרת טיפולים מתקדמים להצערת פנים ללא ניתוח ושיטות הזרקה חדשניות תוך שימוש בתכשירים חדשניים המאושרים על ידי משרד הבריאות וה-FDA האמריקאי.

זה הזמן להתקשר ולקבוע פגישת ייעוץ ללא התחייבות ולהתאהב מחדש בפנים הניבטות מהמראה.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *