,

עידוד צמיחת שיער

איזו שיטה מביאה עידוד צמיחת שיער? למי מיועדת השיטה? איפה הכי מומלץ לעבור טיפולי עידוד צמיחת שיער?

המראה הוא כרטיס הביקור שלך. כשמשהו במראה שלך לא מושלם בעיניך, הדבר יכול להביא לצניחה בביטחון העצמי שלך. שיטה מתקדמת לצורך עידוד צמיחת שיער עושה מהפכה בתחום ללא צורך בהרדמה ומטפלת בבעיות של נשירה או דילול שיער. טיפול ייחודי ומתקדם זה אפשר לעבור בקליניקת מומחים לרפואה אסתטית ובתוך זמן קצר ליהנות מראש מלא שיער חזק ועבה, רך ומבריק מתמיד.

שיטה בראש אחר

נשירה ודילול שיער היא תופעה הנגרמת עקב גורמים רבים ביניהם גנטיקה, מחלות או גיל. שיטת פלזמה תרפיה היא השיטה החדישה, המוכחת והמתקדמת ביותר בתחום, המציעה טיפול בפלסמה מועשרת בטסיות. הפלסמה, היא החלק הנוזלי המצוי בדם והיא מכילה חלבונים, הורמונים, אנזימים, ויטמינים וחומרים אחרים. הפלסמה מטפלת בהצלחה כבר יותר מ-30 שנה בתחומי הרפואה השונים ומביאה לריפוי מהיר של פצעים ולשיקום וחידוש פיזיולוגי של התאים.

שינוי נראה לעין תוך זמן קצר

לאחר הזרקה של הפלסמה לחלק הראש המכוסה שיער, גורמי הגדילה הנכללים בפלמה המועשרת, מעודדים את התהליך הטבעי של התחדשות זקיקי השיער ומביאים לשיפור המבנה שלו ובתוך זמן קצר ניתן לראות הבדל ניכר לעין ולהבחין בצמיחה מחודשת של השיער.

למי מתאימה שיטת פלזמה תרפיה –  לצורך עידוד צמיחת שיער?

השיטה מתאימה לנשים ולגברים הסובלים מתופעות כגון:

  • נשירה מוגברת ודילול השיער (שיער שביר, דלילות, יובש או צמיחה איטית)
  • יובש או שמנוניות מוגברים של הקרקפת המלווה בקשקשים ובגרד
  • מטופלים לאחר הליך השתלת שיער הזקוקים לטיפול תומך

כל היתרונות בטיפול אחד

  • ללא צורך באשפוז
  • פולשנות נמוכה ללא התערבות ניתוחית
  • דרך בטיחותית, נטולת תופעות לוואי וטבעית 100% – ללא שימוש בחומרים זרים כלשהם.
  • עידוד הצמיחה משפר את בריאותו הכללית של השיער והופך אותו לחזק, עבה, רך ומבריק.
  • משך טיפול קצר של 30 דקות (הטיפולים נקבעים אינדיבידואלית לאחר הערכה ובדיקה)

כשמומחים מטפלים בך יופי

טיפול לעידוד צמיחת השיער בקליניקה לרפואה אסתטית של ד"ר א.שטרנהרץ הוא טיפול חדשני וייחודי, ובכוחו להביא לתוצאות מעולות. כשמדובר על טיפול עידוד צמיחת שיער, מומלץ לפנות לקליניקה שלנו, המתמחה ברפואה אסתטית המעסיקה מומחים בתחום ומעניקה מגוון טיפולים מתקדמים המאושרים כולם על ידי משרד הבריאות.

לסיכום

דילול ונשירת שיער עד כדי התקרחות היא תופעה נפוצה הנגרמת בשל מגוון סיבות ביניהן גנטיקה, מחלות וגיל. שיטת פלזמה תרפיההיא שיטה המטפלת ומביאה למצב של עידוד צמיחת שיער באמצעות פלסמה בהליך לא פולשני וללא התערבות ניתוחית, טבעית במאה אחוזים ובטוחה ללא תופעות לוואי. השיטה משפרת את בריאותו הכללית של השיער והופכת אותו לחזק ועבה, רך ומבריק. הטיפול אינו מצריך אשפוז ואורך זמן קצר יחסית.

ד"ר אלכסנדר שטרנהרץ – כשמומחיות פוגשת יופי

ד"ר אלכסנדר שטרנהרץ הוא מומחה לרפואה אסתטית ואנטי אייג'ינג. במרפאתו הממוקמת במגדלי התאומים ברמת גן הוא מיישם את מגוון תחומי התמחותו בארץ ובעולם. ד"ר אלכסנדר שטרנהרץ משתתף בתוכניות טלוויזיה ורדיו רבות והוא מחבר הספר "סודות היופי והצעירות".

הקליניקה של ד"ר אלכסנדר שטרנהרץ מתמחה בשיטות לא ניתוחיות של הצערה ותיקון שינויים הקשורים לגיל והיא מציעה מגוון טיפולים מתקדמים להצערת פנים ללא ניתוח, שיטות הזרקה חדשניות תוך שימוש בתכשירים חדשניים ואיכותיים המאושרים על ידי משרד הבריאות. זה הזמן להתקשר ולקבוע פגישת ייעוץ ללא התחייבות ולגלות מקרוב את השיטה החדשנית והמוכחת לעידוד צמיחת שיער בדרך החכמה.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *