,

השתלת שיער לנשים

מה היא העלות של השתלת שיער לנשים? לאילו נשים מתאימה השתלת שיער? מה הם הגורמים העיקריים להתקרחות אצל נשים? האם השתלת שיער היא פתרון עבור נשים הסובלות מהתקרחות לאחר היריון?

אף על פי שזה הוא סוד שמור ביותר, התקרחות היא אינה בעיה אשר סובלים ממנה רק גברים. נשים רבות חוות במהלך חייהן דילול של השיער ממגוון סיבות והדבר יכול להוביל לפגיעה בביטחון העצמי, מצבים לא נעימים מול אנשים אחרים ולצורך לשימוש בתוספות שיער. למרות שתוספות שיער יכולות להוות פתרון זמני מספק, חשוב להבין שבטווח הארוך הן אינן פותרות את ההתקרחות ואף עלולות להאיץ אותה. ביצוע השתלת שיער לנשים צריכה להתבצע אצל גורם מומחה המחזיק בניסיון רב ומשתמש בציוד המתקדם ביותר כדי להבטיח שהטיפול יפתור את בעיית ההתקרחות במהירות ושהמראה של התוצאה יעלה על כל הציפיות שלך.

האם יש לטפל בשיער המושתל בצורה מיוחדת

בניגוד לעבר והודות לצורך עולה לשיטות איכותיות להשתלת שיער לנשים וגברים, כיום השתלות שיער הן תהליכים מתקדמים המובילים לתוצאות איכותיות. מכיוון שבמהלך השתלת שיער מושתלים זקיקי שיער שלמים מאזור בגופך או אפילו מראשך אשר אינו סובל מהתקרחות ונשירה, השיער המושתל הינו חזק ועמיד יותר. ניתן להתנהג עם השיער המושתל כמו עם שיער רגיל, להתקלח, לחפוף ולהסתפר ללא כל חשש. תופעות הלוואי של השתלות השיער אינן משמעותיות והן מסתכמות, במרבית המקרים, בכאבים קלים, נפיחויות ונקבים בעור אשר עוברים לאחר מספר ימים. לאחר השתלת השיער יש לעקוב אחר הוראות הרופא אשר יבצע עבורך את השתלת השיער ולשמור על השיער בתקופה בה הוא מסתגל.

מה הם הגורמים לנשירת שיער אצל נשים

ישנם גורמים רבים אשר מובילים לנשירת שיער, חלקם בלעדיים לנשים וחלקם משותפים לנשים וגברים. נשירת שיער היא תהליך טבעי אך כאשר הדילול בשיער מאיץ ושורשי השיערות נושרים גם הם, מתחיל תהליך ההתקרחות. נשים רבות חוות נשירה מוגברת ודילול של השיער לאחר היריון עקב השינויים החדים בהורמונים בגופן ולאחר מכן מגלות כי הגוף אינו מסוגל לתקן את הנזק. שיערות בעלות מבנה עדין יכולות להיות מושפעות מעונות השנה, מצבי רוח ואף דיאטה וחשוב לציין כי השיער המושתל יהיה עמיד ובריא יותר מול גורמים אלו.

מה היא העלות של השתלת שיער לנשים

העלות של השתלת שיער לנשים משתנה על פי שיטת ההשתלה, הצרכים והציפיות שלך מהתוצאה והמאפיינים של העור והשיער שלך. כדי לקבל הצעת מחיר הרלוונטית לצרכים הספציפיים שלך יש ליצור קשר, לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית ולא מחייבת ולהבין את כל האפשרויות העומדות בפנייך.

ד"ר א.שטרנהרץ – קליניקה לרפואה אסתטית

זה הזמן הנכון להפסיק להתעורר ולספור שיערות על הכרית, הקליניקה לרפואה אסתטית של ד"ר א.שטרנהרץ מחזיקה בכל הכלים, הידע והניסיון הדרושים על מנת לעזור לך, אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר ולקבל את כל המידע הרלוונטי בנוגע להשתלת שיער לנשים.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *