,

טיפול מזותרפיה – חוזרים אחורה בזמן

האם אפשר לחזור להיות יפה וצעירה ללא כאבים וללא טיפול פולשני? ולמי כדאי לפנות לטובת טיפול מזותרפיה מקצועי ואמין?

בעולם המודרני, כולנו רוצות להיות יפות ואסתטיות, כולנו רוצות לחדש קצת את עור הפנים, כולנו רוצות להרגיש קצת יותר טוב עם המראה שלנו ובעיקר כולנו רוצות לעשות את זה ללא טיפולים מסובכים וכמובן ללא כאבים חזקים. טיפול מזותרפיה הוא למעשה טיפול מצוין עבור כל אחת שמעוניינת להרים קצת את עור הפנים או לשרטט קצת את תווי הפנים וכל זה מבלי לפגוע בצורה כזו או אחרת בעור בפנים בפרט או בגוף שלך בכלל. מדובר בשיטה חדשנית ומתקדמת שכבר נהוגה בהרבה מאוד מקומות בעולם ואם גם את רוצה להיות חלק מהטרנד העולמי שכובש את עולם היופי זה בדיוק הזמן להצטרף.

מהו למעשה טיפול מזותרפיה?

טיפול מזותרפיה הוא למעשה טיפול באמצעות חוטי מזו אשר מוחדרים לעור בעזרת מחט ולמעשה החוטים מאפשרים לנו לעצב את עור הפנים כפי שאנו רואים לנכון. החוטים הם דקים מאוד, בעובי של שערה ולכן אינם בולטים בעור הפנים ואי אפשר כמובן לראות אותם כאשר הם מוחדרים לעור הפנים. הטיפול מיועד לנשים כמעט בכל הגילאים, אין הגבלה של הגיל והבחירה האם לבצע את הטיפול או לא לבצע את הטיפול אינה קשורה כמעט לגיל אלא בעיקר במצב העור והרקמות. חשוב להדגיש גם שהטיפול אינו מיועד רק לנשים אלא גם לגברים שלא מרוצים עד הסוף מהמראה של הפנים שלהם.

שינוי בפנים, מילוי קמטים, מתחיה של הפנים – טיפול מזותרפיה והתוצאות שאחרי

טיפול מזותרפיה למעשה עוזר לנו במספר פרמטרים שבסופו של דבר מובילים לעור פנים חלק יותר, נעים יותר, מתוח יותר וסימטרי יותר. ירידת רקמות רכות של הלחיים, הגבות או המצח, ירידה בטונוס העור, שינוי במתאר הפנים, העלמת קמטים מתונים בצדי האף, ירידה של קצוות הפה אלו רק חלק מהתוצאות שתוכלו לקבל בעזרת הטיפול המתקדם. הטיפול כל כך פשוט וכל כך לא כואב שאפשר להגיע לתוצאות מדהימות אפילו ללא הרדמה כאשר ברוב המקרים ההרדמה היא מקומית בלבד.

מהו זמן הטיפול?

רוב השינויים הקוסמטיים בעור הפנים לוקחים מעט זמן ואנו יכולים באמת ליהנות מהשינוי שביצענו לאחר כחודש ימים. טיפול מזותרפיה הוא טיפול קצר ופשוט אך את התוצאות האמיתיות תוכלו לראות לאחר כ-20 ימים שלאחר מכן החוטים נמסים לגמרי ופשוט מתפרקים. למעשה במהלך התהליך העור מתעבה ונוצרת סוג של מסגרת בלי נראית שגורמת לנו להיראות טוב יותר ומתוחים יותר. חשוב להדגיש שהחוטים אינם נראים לעין בשום צורה, מדובר בחוטים דקים שפשוט נמסים והופכים לפחמן דו חמצני ומים ולאחר שהם נעלמים אף אחד לא יכול לזהות שאכן ביצעתם את הטיפול.

להיות יפה וצעירה יכול להיות בעזרת טיפולים כואבים ומסובכים אך יכול להיות גם בעזרת טיפול פשוט וקל – מזותרפיה זה בהחלט הטיפול הנכון עבורך.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *