,

השתלת שיער לגברים – כל התשובות לפני שמורידים את הכובע

מה היא העלות של השתלת שיער לגברים? לאילו גברים מתאימה השתלת שיער? באיזה שלב יש להתייעץ בנוגע להשתלת שיער? אילו סוגים של השתלות שיער רלוונטיים עבור גברים?

גברים רבים מתמודדים עם בעיית ההקרחה ומרגישים את עצמם נרדפים על ידי המחשבה שאפילו בעולם המודרני של היום, אין תשובה. למרבה המזל, ישנה תשובה והיא מגיעה עם תוצאות אדירות וללא תופעות לוואי משמעותיות. בעזרת שיטות חדישות להשתלת שיער לגברים ניתן להחזיר לראש שלך את המראה הצעיר והמושך בעלויות המתאימות לתקציב של מרבית האנשים. כדי להבין כיצד יכולה לסייע לך השתלת שיער מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית ולא מחייבת, להבין את העלויות, התוצאות המצופות, אפשרויות המימון וההתאמה של העור שלך לסוגי ההליכים השונים. חשוב להבין כי מדובר כאן בהליך שיש לבצע במקצועיות ועבודה חובבנית יכולה להוביל לפציעות, תוצאה לא עמידה או אפילו לא אסתטית.

לאילו אנשים מתאימה השתלת שיער

מכיוון והשתלת שיער היא תהליך אשר אינו מתאים לכולם, יש לקבוע פגישת ייעוץ עם גורם מומחה אשר יוכל להבין את מאפייני הראש שלך ולהסביר לך את כל האפשרויות העומדות בפנייך. אחד המאפיינים העיקריים בהתאמה לביצוע השתלת שיער אצר גברים הוא שיער מלא יחסית בחלקה האחורי של הקרקפת. הגיל המומלץ המינימלי לביצוע השתלת שיער עומד על עשרים וחמש אך ישנם מקרים חריגים בהם ישנם צורך והתאמה לביצוע ההשתלה בגילאים מוקדמים יותר.

כיצד מתבצעת השתלת שיער לגברים

השתלת שיער, כפי ששמה מרמז, היא תהליך בו נלקחים זקיקי שיער בריאים ומושתלים באזורים הרצויים. היתרון העיקרי בהשתלת זקיקי שיער מאזור אחר הוא שהם בעלי מבנה חזק יותר ונטייה נמוכה יותר לנשור, ביחס לשיעור מהאזור הקירח. השיערות אשר יושתלו בראשך יהיו שיערות מאזור אחר בגופך, במרבית המקרים חלקה האחורי של הקרקפת, ותופעות הלוואי באזור התורם והמושתל הינן זניחות ויכולות לכלול נפיחות, נקבים אשר נסגרים בתוך שבוע וכאבים קלים בהם ניתן לשלוט עם משככי כאבים רגילים.

כמה זמן לוקחת השתלת שיער לגברים

המחיר והעלויות של השתלת השיער תלויים לחלוטין בצרכים, הציפיות והמאפיינים של העור והשיער שלך. מפגש של השתלת שיער יכול לקחת בין ארבע לשבע שעות, לעיתים ישנו צורך במספר טיפולים.

האם ניתן לחפוף ולהסתפר לאחר השתלת שיער

הודות לעובדה שהושתלו זיקי שיער שלמים ובעלי עמידות גבוהה, ניתן להתייחס לשיער המושתל כשיער רגיל לכל דבר, להסתפר ואפילו להתגלח ללא חשש מהתקרחות נוספת.

ד"ר א.שטרנהרץ – קליניקה לרפואה אסתטית

השתלת שיער לגברים היא תהליך שיש לבצע במקצועיות ובעזרת הציוד והצוות המתאים. הקליניקה לרפואה אסתטית של ד"ר א.שטרנהרץ מחזיקה בניסיון של שנים רבות, ציוד מתקדם ואנשי צוות המומחים בשיטות החדישות ביותר להשתלת שיער לגברים. עכשיו זה הזמן שלך ליצור איתנו קשר, לקבל את כל המידע הרלוונטי ולהוריד את הכובע בגאווה.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *